Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες προσπαθήσαμε να ασκηθούμε στην αναγνώριση της κλασματικής μονάδας, χαράσσοντας άξονες συμμετρίας σε κύκλους (εξάσκηση λεπτής κινητικότητας με χρήση διαβήτη). Επισημάνθηκε ότι ο χωρισμός πρέπει να γίνεται πάντοτε σε ίσα μέρη και στη συνέχεια οι μαθητές προσπάθησαν να "μεταφράσουν" την κλασματική μονάδα σε χρωματισμένο μέρος . Ήταν μία πολύ ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα, η οποία περιλαμβάνει συγκέντρωση, μαθηματική σκέψη και - όπως θα διαπιστώσετε κι εσείς- πολλή φαντασία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου