Πριν από λίγες ημέρες, στο μάθημα της Γεωμετρίας, επιχειρήσαμε να χαράξουμε κύκλους. Όλοι προσπαθήσαμε με τους διαβήτες μας να χαράξουμε κύκλους, μόνο που χρειάστηκε να το επαναλάβουμε αρκετές φορές για να εξοικειωθούμε με τη χρήση αυτού του περίφημου γεωμετρικού οργάνου. Και για να εξασκηθούμε ακόμη περισσότερο στη χρήση του συνδυάσαμε το μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής στη Μελέτη Περιβάλλοντος και ιδού το αποτέλεσμα!
Ορίστε και ο κώδικας της Άσπας!
Ευρηματική η σύνδεση της Γεωμετρίας μα την Κυκλοφοριακή Αγωγή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ελκυστική και δημιουργική η εμπλοκή των παιδιών.
Συγχαρητήρια!
3ο Δ. Σ. Πόρτο Ράφτη