Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Γράμμα ! Γράμμα!

Παιδιά, είχαμε γράμμα από τους φίλους και συμμαθητές μας στο 1ο Χολαργού. Εκείνοι έκαναν τη σπαζοκεφαλιά μας και οι φωτογραφίες που μας στέλνουν είναι εδώ. Ας διαβάσουμε και το δικό τους γράμμα.


 
 
 
 
 
 

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Χάραξη Κύκλου και Κυκλοφοριακή Αγωγή

Πριν από λίγες ημέρες, στο μάθημα της Γεωμετρίας, επιχειρήσαμε να χαράξουμε κύκλους. Όλοι προσπαθήσαμε με τους διαβήτες μας να χαράξουμε κύκλους, μόνο που χρειάστηκε να το επαναλάβουμε αρκετές φορές για να εξοικειωθούμε με τη χρήση αυτού του περίφημου γεωμετρικού οργάνου.  Και για να εξασκηθούμε ακόμη περισσότερο στη χρήση του συνδυάσαμε το μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής στη Μελέτη Περιβάλλοντος και ιδού το αποτέλεσμα!




Ορίστε και ο κώδικας της Άσπας!


Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Το Πολυτεχνείο ζει!

Ας δούμε τι θυμόμαστε από όσα συζητήσαμε στην τάξη για την εξέγερση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο στις 17 Νοέμβρη 1973.
Πατήστε στη λέξη Quiz! για να ελέγξετε τις γνώσεις σας.


Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Φτιάξαμε κι εμείς το μαίανδρο!

Γεια σας φίλοι μας! Όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας καταφέραμε να φτιάξουμε κι εμείς το μαίανδρο!
 
 
 
 
Στην αρχή το σχεδιάσαμε για να μπούμε στο πνεύμα...
 
 
 
 
Το ζωγραφίσαμε κιόλας... εννοείται...
 
 
 
Μετά αρχίσαμε να το σχεδιάζουμε επάνω στο Geoboard
 με τα λαστιχάκια που μας έφερε η Νιόβη...










 

 
 Τα καταφέραμε!!!
 
 
Και μην ξεχνάτε σε λίγες μέρες θα σας στείλουμε κι εμείς μια σπαζοκεφαλιά.
Τα λέμε!



 

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Ο Θησέας, ο Μινώταυρος και... το Geoboard!!!

 
 
Και να λοιπόν που η Ιστορία συναντά τα Μαθηματικά! Την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης σχεδιάσαμε επάνω στο Geoboard τον λαβύρινθο του βασιλιά Μίνωα και βοηθήσαμε τον Θησέα (με τον τρόπο μας!!!) να βρει τον Μινώταυρο.
 
 
 
Ο Θησέας ετοιμάζεται για τη μάχη...
 
 
...με τον Μινώταυρο. 
 
 

 
 
 
Η Αριάδνη δίνει στον Θησέα τον μίτο για να μπορέσει να ξαναβγεί από τον λαβύρινθο.



Ε!... Βοηθήσαμε κι εμείς λίγο!

 
Μετρήσαμε την απόσταση από τη μία βίδα έως την άλλη και τη βρήκαμε 4 εκ. Πρέπει, τώρα  
να αποφασίσουμε πώς θα μετρήσουμε την απόσταση.


Καταλήξαμε σε δύο τρόπους:
α) Πολλαπλασιασμός (εξάσκηση στην προπαίδεια) και Πρόσθεση ( με ή χωρίς κρατούμενο), και
β) Απευθείας μέτρηση με το σπαστό μέτρο (εξάσκηση στη χρήση του μέτρου) 
 


 
Ήταν ένα ξεχωριστό μάθημα που συνδύασε παιχνίδι και γνώση!!!